Reklama wszechobecna

ReklamaCzy ktoś z nas wyobraża sobie w ogóle jeszcze życie bez reklamy?

Bez tych wszystkich kolorowych ulotek, wręczanych nam na dworcach czy przejściach dla pieszych. Nasze życie bez krótkich spotów między audycjami telewizyjnymi nie byłoby już chyba takie samo. Reklama to potężne narzędzie marketingowe i prężnie rozwijająca się gałąź usługowa. W reklamie zatrudnione są tysiące osób: grafików, reżyserów, pisarzy, aktorów, psychologów, speców od marketingu.

Każdy ma tam swoje zadanie do wykonania. Ich dzieła możemy podziwiać na każdym kroku: w telewizji, radiu, gazetach, internecie, na słupach ogłoszeniowych, w sklepach czy nawet w komunikacji miejskiej, ponieważ mobilna reklama jest niezwykle popularna.

Wielu z nas czasem ma dość: zewsząd bombardują nas ogromem informacji o owych proszkach, karmach dla psów, bluzkach, o promocji odkurzaczy, tańszych laptopach, niedrogich wczasach w Chorwacji czy mieszkaniach do wynajęcia. Gdy przeglądamy strony internetowe wciąż włączają nam się okienka z informacjami o tańszych domenach, darmowych blogach czy profesjonalnym tworzeniu stron internetowych.

Na skrzynkę mailową przychodzą newslettery wielu firm i instytucji. Na popularnym wciąż Facebooku co dnia powstaje wiele nowych stron typu Fan Pages.

Jak się w tym odnaleźć?

Wystarczy nam selekcja. Reklama otacza nas zewsząd, ale przecież wciąż mamy do czynienia z ogromną liczbą bodźców: słuchowych, wzrokowych, dotykowych. Musimy się nauczyć się selekcjonować i przetwarzać tylko te, które w danym momencie są dla nas użyteczne.



Podobne:
Jan Paweł II - życie i pontyfikat

Jan Paweł IIKarol Józef Wojtyła przyszedł na świat 18.05.1920 r. jako syn Karola Wojtyły seniora i Emilii z domu Kaczorowskiej. Został ochrzczony w par

Reklama a określenie rynku docelowego

Rynek docelowyJest jedną z tych kwestii, którą dokładnie należy rozważyć w trakcie planowania działalności reklamowej w przedsiębiorstwie.

Mailing jako forma reklamy

MailingZnanych jest wiele form reklamy internetowej, mającej na celu wypromowanie strony www lub całej firmy. Sporo mówi się na temat popularnośc