Mailing jako forma reklamy

MailingZnanych jest wiele form reklamy internetowej, mającej na celu wypromowanie strony www lub całej firmy. Sporo mówi się na temat popularności blogów, fanpage na Facebooku czy dodawania postów na forum. Bardzo skuteczne jest także wysyłanie reklamowych maili do swoich odbiorców lub potencjalnych klientów.

Mailing reklamowy ma wiele funkcji do spełnienia.

Pierwsza z nich to funkcja informacyjna.

Takie reklamy w wiadomościach e-mail mają formę informacji o firmie, nowym produktach lub konkretnym towarze. E-mail marketing jest to bardzo popularna forma internetowego promowania się za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Takie nowoczesne newslettery firmowe świetnie sprawdzają się jako szybka forma informowania klienta o ciekawych nowościach w ofercie. Newsletter ma często formę magazynu, biuletynu. Może być rozsyłany jako mail lub załącznik do maila, na przykład w formacie PDF. Powinien być ciekawy, przyciągać uwagę i zachęcać do wejścia na stronę danego przedsiębiorstwa.

Dlatego właśnie tak ważne jest, aby w treści maila znajdował się bezpośredni odnośnik do strony, aby ułatwić odbiorcy szybkie przejście do strony sklepu internetowego czy przeczytaniu opinii o konkretnym produkcie. Biuletyny rozsyłane do klientów, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie newslettera, ma głównie zadanie informowania ich o nowych produktach. Jeśli z kolei rozsyłamy maile do potencjalnych nabywców, oprócz funkcji informacyjnej pojawia się także funkcja zachęcająca i typowo promująca.

Te osoby nie znają jeszcze naszych produktów, nie wiedzą, jakie one są, nie znają naszej oferty. Należy więc dobrze się zareklamować, pokazać w takim mailu z jak najlepszej strony. Bardzo rzadko treści newsletterów opracują same firmy. Coraz częściej zleca się to specjalistom.

Doświadczeni copywriterzy z agencji interaktywnych zajmują się przygotowywaniem treści mailingu internetowego, a graficy opracowują szatę kolorystyczną, ilustracje oraz ciekawe elementy interaktywne, jak również odnośnik do reklamowanej strony.



Podobne:
Jan Paweł II - życie i pontyfikat

Jan Paweł IIKarol Józef Wojtyła przyszedł na świat 18.05.1920 r. jako syn Karola Wojtyły seniora i Emilii z domu Kaczorowskiej. Został ochrzczony w par

Reklama a określenie rynku docelowego

Rynek docelowyJest jedną z tych kwestii, którą dokładnie należy rozważyć w trakcie planowania działalności reklamowej w przedsiębiorstwie.

Reklama wszechobecna

ReklamaCzy ktoś z nas wyobraża sobie w ogóle jeszcze życie bez reklamy? Bez tych wsz